Review: Demachiante de la Yves Rocher!

             Încep prin a vă spune că ador gama Yves Rocher! Sunt o mare fană a micilor cadouri, de aceea, Yves Rocher are grijă să mă încânte cu fiecare comandă!

             De data aceasta am ales să vorbesc despre Laptele demachiant pentru ten și ochi și Laptele demachiant floral Pure Calmille.

             Laptele demachiant pentru ten și ochi este unul dintre produsele Yves Rocher pe care chiar îl ador. Eu am tenul sensibil, cu tendințe de înroșire și puțin uscat (dar asta mai mult pentru că nu consum atât de multă apă, însă încerc...), și vreau să spun că îmi simt tenul, după demachiere, extrem de hidratat și caifelat. Știu că, în general, e recomandat demachiere și dimineața, însă eu mai sar peste pasul acesta, dar niciodată peste demachierea de seară. Cu mirosul am o mică problemă, îl simt foarte puternic și mă cam deranjează puțin. Prima oară am avut impresia că, din cauza mirosului, conțin extract de castravete, dar de fapt conține 3 extracte de ceaiuri detoxifiante. Chiar mă încântă! Preț: 22 lei pe site (chiar undeva între 30-35 lei în magazine).


              Laptele demachiant floral Pure Calmille a fost primul pe care l-am încercat dintre demachiantele de la Yves Rocher și, la început, am avut o părere destul de bună, asta până când l-am cumpărat a 2-a oară și nu mai mi s-a părut așa de grozav. Spre deosebire de Laptele demachiant pentru ten și ochi, are o textura mai ușoară, nu așa de consistentă, și îl simt pe ten oarecum ca o... Mască. Nu mă încântă acest aspect, dar chiar și așa, își face relativ bine treaba. Îmi place că tenul rămâne catifelat, nu-l recomand, însă, pentru persoanele cu tenul cu tendințe de înroșire, întrucât nu prea îl calmează, după cum am observat pe tenul meu.
Are un parfum discret, floral, plăcut, iar pe etichetă scrie că nu mai este necesar să îți clătești tenul după demachiere. Contrazic total, tenul meu se simte foarte încărcat și chiar simt nevoia să îl clătesc cu apă, ceea ce vă recomand și vouă să faceți, mai ales dacă mai aveți de gând să aplicați și o cremă. Preț: 14,90 lei site/catalog, dar în magazine ajunge undeva între 20-25 lei.

            Ce produse folosiți pentru demachiere și pe care le-ați recomanda?
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți și tu opinia!