Apă de parfum Comme une Évidence, Yves Rocher

      Am ales să vorbesc despre Comme une Évidence de la Yves Rocher, pentru că este un parfum pe care am avut ocazia să-l primesc de două ori și, evident, să-l folosesc până la epuizare.





      Site-ul Yves Rocher spune așa: ,,Comme Une Evidence, un parfum luminos, armonios, esențial și profund. 
Descoperiți această senzație delicată de armonie, acest moment de excepție. Totul începe cu emoția verde și tandră a frunzelor de Violete proaspăt culese. Apoi, Trandafirul și Mărgăritarul înfloresc cu îndrăzneală într-o notă de mijloc florală, tandră și feminină. Ansamblul olfactiv se sprijină pe o bază de Mușchi de Copac și Patchouli, ca o umbră relaxantă."

      Este, într-adevăr, un parfum delicat, nu are un miros puternic, este plăcut mai ales pentru zilele de vară sau pentru diminețile de iarnă când îl poți simți cum îți inundă nările. Îmi place sticluța, așa măricică, și până și ambalajul. Culoarea roz a acestora denotă rafinament și bun gust.


      Și totuși, ceea ce mă face să nu mai vreau să-l cumpăr, sau poate într-un viitor mai îndepărtat, nu o reprezintă mirosul, după care ma topesc și îmi place extraordinar de mult, ci faptul că... Nu persistă. Am fost destul de dezamăgită la acest capitol. Ar fi trebuit să port sticluța după mine mai mereu, dar asta nu ar fi făcut decât să epuizez rapid conținutul. 


      Parfumul acesta este plăcut, însă eu nu l-aș mai cumpăra din aceasta cauză. Per total, însă, merită încercat dacă nu l-ați mai încercat până acum.


     Ce părere aveți?


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți și tu opinia!