Colecția de Toamnă TeX 2014!

            Toamna se numără... Colecțiile! În urma concursului organizat de www.danarogoz.one.ro, am decis să vorbesc despre o ținută compusă din piesele vestimentare TeX, una pe care o apreciez și aș purta-o cu mare drag!
            Toamna aceasta predomină culorile pe care eu pur și simplu le iubesc! Prin urmare, nu îmi rămâne decât să îmi fac o listă cu lucrurile pe care mi le doream de ceva timp și să dau o fugă prin magazine, pentru a-mi reîmprospăta garderoba.
            Din minunatele piese vestimentare TeX, dintre care mi-a fost foarte greu să aleg, am decis să-mi fac curaj și să compun o ținută în care eu m-aș simți foarte confortabil.

                                                                                                :sursa
              Cine nu iubește roșul? Ei bine, eu aș purta culoarea pasiunii oricând! Prin urmare, aleg minunatul Trench, care dă o notă de eleganță, și este perfect pentru o plimbare sau pentru o ciocolată caldă în localul favorit.
              Pe acesta aleg să îl combin cu...
               Pantalonii negri! Întotdeauna am avut o pasiune pentru piesele vestimentare din piele sau din imitație din piele. Poate și pentru a-mi exterioriza gusturile muzicale, pentru că-mi oferă mai multă încredere sau pentru că pur și simplu mă simt bine în acestea. Iar la acestea nu puteau lipsi cizmele!

              Și iată cele 3 piese vestimentare pe care le-aș purta într-o ținută. Toamna asta merg pe încrederea în sine, curaj, atitudine, de aceea am ales un Trench roșu, cizmele și pantalonii negri. 

              Vestimentația spune multe despre noi. Alege să porți ceea ce îți face plăcere, care te face să te simți confortabil și lasă sezonul să îți dea frâu liber imaginației!
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți și tu opinia!