Pentru că...

             Noire-et-blanche se vrea a fi un blog pentru persoanele pasionate de... frumusețe.

             Îmi face o deosebită plăcere să mă gândesc la faptul că voi putea avea propriul meu colțișor al opiniilor personale despre diverse produse cosmetice / parfumuri ș.a.m.d.

             De curând mi-am descoperit o nouă pasiune în ceea ce privește îngrijirea personală și dorința de a încerca o multitudine de produse de înfrumusețare.

            M-am gândit la minunata ocazia de a o împărtăși cu voi. În legătură cu produsele, atâția oameni, atâtea păreri și este foarte importantă o părere sinceră, nealterată de imaginea unui anumit brand.

           Prin urmare, sper să citiți cu plăcere review-urile și să vă puteți face o părere cât mai corectă despre un anumit produs. Oh, și... Numele meu este Damaris. Spor la citit și, mai ales, la cumpărături!


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți și tu opinia!