Pentru că...

             Noire-et-blanche se vrea a fi un blog pentru persoanele pasionate de... frumusețe.

             Îmi face o deosebită plăcere să mă gândesc la faptul că voi putea avea propriul meu colțișor al opiniilor personale despre diverse produse cosmetice / parfumuri ș.a.m.d.

             De curând mi-am descoperit o nouă pasiune în ceea ce privește îngrijirea personală și dorința de a încerca o multitudine de produse de înfrumusețare.

            M-am gândit la minunata ocazia de a o împărtăși cu voi. În legătură cu produsele, atâția oameni, atâtea păreri și este foarte importantă o părere sinceră, nealterată de imaginea unui anumit brand.

           Prin urmare, sper să citiți cu plăcere review-urile și să vă puteți face o părere cât mai corectă despre un anumit produs. Oh, și... Numele meu este Damaris. Spor la citit și, mai ales, la cumpărături!


Share on Google Plus

About Damaris S.

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți și tu opinia!