Review: Avène & La Roche-Posay

               Salutare,

          Astăzi am decis să vorbesc despre crema hidratantă fotoprotectoare, pentru ten uscat și foarte uscat, de la Avène și despre fondul de ten fluid corector, Toleriane Teint - La Roche-Posay.

           Vreau să spun că m-am îndrăgostit de acestea încă de la prima utilizare
Crema de la Avène are o textură și un miros plăcut, însă, aș recomanda-o să fie folosită mai mult iarna decât vara, întrucât, după aplicarea cremei, vara, tenul transpiră extraordinar de mult. După cum vă spuneam, o îndrăgesc și este benefică pentru tenul meu sensibil și destul de uscat - pe timp de iarnă. Are SPF 20, prin urmare, conține un filtru UV care protejează pielea de efectele nocive are razelor soarelui.
           Conține Pretocoferil: un ingredient anti-oxidant pentru stimularea și întărirea sistemului natural de protecție al pielii.
           Pe lângă protejarea pielii față de agresiunile zilnice, ajută și la prevenirea îmbătrânirii acesteia. Este și o extraordinară bază de machiaj!
           Eu o aplic pe față și pe gât, în general, seara, și ziua înainte de a mă machia, pe tenul perfect curat.
           De când o folosesc, chiar s-a văzut o îmbunătățire considerabilă asupra tenului meu, pielea este mai hidratată, mai catifelată și, datorită Apei Termale pe care o conține, este anti-iritant și îmi calmează perfect pielea. O recomand cu toată căldura! Preț: din câte îmi aduc aminte, eu am dat 63 lei pe ea cu tot cu reducere cu ajutorul cardului, de la Farmacia Dona.
--
          Fondul de ten fluid corector de la La Roche-Posay a fost unul dintre fondurile de ten pe care mi le doream de mult timp. În general, nu-mi place să îmi încarc tenul cu prea multe, prin urmare, rar folosesc fondul de ten pe toată fața (doar dacă mă duc la vreo ocazie specială), iar acesta s-a potrivit ca o mânușă. Când îl aplic ascunde bine imperfecțiunile, dar și lasă impresia unui look natural, ca și cum nici nu ar fi pe ten. Are un miros puțin cam... chimic, să zic așa, cam deranjant pentru mine. Are SPF 25 și îmi place că nu are acel efect de mască. Ca și crema de la Avène, acest fond de ten este destinat pielii sensibile și intolerante.
         Ziua obișnuiesc să îl folosesc pentru a ascunde cearcănele și pentru a uniformiza acea zonă, pe nas, în linie dreaptă, pe post de iluminator (întrucât vara aceasta m-am bronzat și nuanța pe care o am eu - 11 -, a rămas puțin mai deschisă) - spun că își face bine treaba când nu ai unul la indemână - și ca bază pentru machiajul ochilor. Câteodată și pe pomeți. Sunt absolută încântată, pentru că look-ul este unul natural și nu ca scoasă din cutie pentru un Photo Shooting (nu am fost, de altfel, niciodată o fană a machiajului excesiv, iar în zilele care urmează o să vă prezint câteva nuanțe de farduri de pleoape pe care le folosesc). 
        Fondul de ten este disponibil în 4 nuanțe: 10 - Ivory, 11- Light Beige, 13 - Sand Beige și 16 - Tan. Preț: eu am dat 67 lei cu tot cu reducere, cumpărat în același timp cu crema. Diferența nu este mare, el costând în jur de 70 lei.
Acum fiind pe terminate, mă gândesc totuși să îl schimb.

            Ce creme și ce fonduri de ten folosiți și recomandați?

               Vă pup!
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți și tu opinia!